09.38

sitter här och försöker gräva fram något kul att berätta ur min livshistoria. aaaa kanske att jag ska spela cupmatch idag efter ett uppehåll på typ nästan två månader. känns det som. kuligt att se hur fantastisk min kondition kommer va. haha får ju träningsvärk av att jobba ibland. men det ska bli roligt.
 
jag är blek också. föregående tre dagar har varit de bästa i väderväg på hela sommaren. sjukt avis har jag blivit när kunder kommit in och varit rödbrända och lyckliga.
A
JA
 
det är bara nu ett långt jobbpass kvar innan måndag och Liseberg i alla fall. jag the Driver och fyra Killar. måste nog gå nu.
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Jag läste att man det är folk som blivit hur bruna som helst av att åka atmosfear uppe i solen

skriven
#2: Celina

Du.är.hur.fin.som.helst.

skriven

Kommentera inlägget här :