00.45

ikväll saknar jag skolan så det gör ont typ.
eller klassen<3
 
har liksom, hoppat från ett liv till ett annat alldeles för snabbt och inte haft tid till att acceptera övergången. ibland kan jag glömma att jag inte går i skolan och tro att sommarlovet snart är slut. ibland kan jag tänka typ men imorn jobbar jag inte då kan jag ju plugga på... juste ingenting. nästan så.
 
värst är när man kollar igenom ex bilder från Bryssel klassfester random skoldagar och sånt, och blir påmind om hur fint man har haft det så många gånger.
 
åååå jaaaaa. känner mig som 36. en tjej som jobbar på Max frågade mig för två dagar sen hur länge jag hade jobbat där. ja ba en vecka längre än du ungefär. hon ba jaha jag trodde du hade varit här sen det öppnade. då kände jag mig asgammal och en miljon mil från skolan.
 
asså det är redan mer än en månad sedan! jag tog studenten...
 
nu kör vi lite positivt innan jag somnar också.
 
...
 
jag är ledig på onsdag.
 
 
nej klart livet är fantastiskt på många många många många sätt. bloggens fel den är till för att klaga på saker.
 
snart får jag första lönen också.
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Det är absolut ingenting fel med att vara 36...

skriven

Kommentera inlägget här :