Bal och bröllopsmässan

okej kom dit. fick frisyr och no offense asså men jag såg rätt förjävlig ut. tyckte jag. mamma och andra ba men det ääääär fint jag ba NEEEEEEEEJ jag dööööör. kände mig obekväm hela dagen pga detta.
varför fick alla andra stora fina lockar löshår och jag den fastaste bullen typ i begynnelsen?

det här var jag igår till frisören "jag vill absolut inte ha en stram uppsättning! jag trivs bäst i utsläppt men om jag ska ha en uppsättning vill jag ha en stor och fluffig"

och hon ba okej. lögnare.

aja. lite bilder pappa lyckades ta:



















aldrig varit så skönt att komma hem som efter idag. komma hem och duscha bort fyra sprayburkar. skulle egentligen tagit kort på hur mitt hår såg ut efter att jag tagit ut den där eländiga frisyren.

dagen sammanfattningsvis: bra. var den enda som inte kände någon och som inte bodde i Linköping. "hej hej, näää jag är från Skänninge du vet den där staden... nehe okej... men aaa den ligger där i alla fall"

kul att få känna sig ompysslad och kunna få nytt smink när som man helst ville. om jag hade trivts i håret hade jag stavat dagen PERFEKT. bajs. nu ska jag sova och ångesta över matte c.

Kommentarer :

#1: Anonym

OJ vad vacker du är Lydia!

skriven
#2: Ida

Käften vännen, du ser jätte vacker ut!!

skriven
#3: Anonym

Sjukt snyggt! Skitsnack att håret skulle vara dåligt, du var nog bara ovan ;)

skriven
#4: Anonym

FIN !!!!!!

skriven
#5: Tanja

Du var jättefin! Fast jag förstår att det är ovant med det där håret :D

skriven
#6: Anonym

Jag tycker inte frisören gjorde någon bra uppsättning, men att ha håret uppsatt ser riktigt bra ut.

skriven
#7: Anonym

väldigt annorlunda frisyr men du passar i uppsatt. ha det mer.

skriven

Kommentera inlägget här :