Årsresumé 2011 juni



farmor kom.
för er nya läsare: min farmor bor i VÄRMLAND. vi ses, svider att säga, men ibland inte mer än ett par gånger om året.
är därför speciellt.




sommarkänslor i skolan. prov och läxor började glesna. Filip bjöd på glass.



övningsköra.



sprang med Jouline en dag. solen lös och värmen stod på 30 grader vi dog.




säsongens första arbetsdag på Sjölingården.



Sofie tog körkort.



grillkväll hos Tabita.








en till klassfest hos Lisa.
undrar hur jag kommer minnas dem sen när jag blir äldre.

en lördagskväll i min soffa med mina barn. ba nu skulle det sitta fint med en klassfest hos Lisa!
då hoppas jag du gör en.



sommaren började. skolan slutade. mitt sista sommarlov.





hysteriskt rolig kväll hos Jenny.
drog vidare till Elias på fest sen va? ja. och jag fick skjuts hem av okänd människa utan att betala!

Kommentera inlägget här :