Lydia Vaggelyr

nu ska jag skriva lite saker som jag hoppas ni aldrig läst förr, kan inte lova, om mig. ni vet ju redan att jag t.ex. hatar är rädd för döden, ålder, valar, smulor i sängar. gillar sjunga frukost fika fotboll osv.

när jag var liten var jag besatt av min mamma. hon fick inte gå någonstans. JO fast inte utan mig. när jag var sex år och började skolan var mamma med mig där, konstant, bokstavligt talat, i fyra veckor.
jag vägrade alltså gå till skolan om mamma inte stannade kvar där hela dagen. hur som helst efter fyra veckor vände det och jag hade fixat tillräckligt många kompisar att jag inte behövde mamma mer. haha utnyttjare.
och efter den dagen hade jag typ noll problem med att vara utan mamma. 

men innan det asså. SHIAT. ja va alltid med mamma. inne på toan också.

jag VILL kunna tro att det finns en Gud av något slag. för jag får inte ihop den här världen. liksom vi föder vidare människor. om vi vill kan vi skapa LIV. fattar någon hur sjukt det är. vi sover några timmar sen har vi tillräckligt med kraft att vara vakna en dag till. jag kan prata i telefon med en människa som sitter på andra sidan jorden och larvar sig.
jag tror inte det är en slump, att en sten kraschade och att allt började utvecklas. låter så orimligt

jag är vänsterhänt och vänsterfotad

jag hatar våfflor

jag vaknar alltid någon gång varje natt och kommer alltid ihåg det dagen efter

jag har släktingar i USA som är kända. märks det att jag börjar få hjärnsläpp

jag kanske om jag inte kommer fram till nåt i mitt liv skulle kunna tänka mig bli lärare

jag skulle vilja skriva en bok

jag vill kunna rida och jobba på Kolmården med alla djuren

jag var flintis tills jag fyllde tre och blev nästan döpt till Anna. jag är väl ingen Anna.

bäst motorik

en gång på lågstadiet fastnade jag med benet i en gren så vaktmästaren fick såga ner halva trädet

jag är fullkomligt immun mot alla skräckfilmer i hela världen. jag kan se dem alone och somna utan problem. känns som ni redan vet det här

jag hatar att sitta still och inte göra nåt en hel dag

jag älskar matlagningsprogram och föredrog hellre det än barnprogram

jag var rädd för att gå på toaletten som barn och det kunde dröja veckor innan någonting hände därinne. förstår ni hur synd det var om min mage

jag får ibland höra att jag absolut inte var den som man kanske trodde jag var. har aldrig heller kommit fram till om detta är bra eller dåligt

jag var kär seriöst i en kille på mellanstadiet typ fyra år i sträck och sen när han TILLSLUT frågade chans, sa jag nej. för då var jag inte kär i honom längre. han hade ju haft värsta tiden på sig och så sabbade han den

jag har haft rött hår och tuppkam. got all the boys lovar

jag har ju faktiskt dykt från femman också men det kanske många har gjort vet inte. i alla fall så var det första och sista gången kan jag lova

jag tyckte sand var gott när jag var liten. asså jaaaha jag satt och åt sand med nöje liksom hellre än vanlig mat

godnatt!


Kommentera inlägget här :