Årsresumé 2011 mars








det var dags för halv åtta hos MIG. fick alla att falla in i lustgården med min cheesecakeglass.



nån mat jag lagade.



jag skulle på fest den här kvällen minns jag i Vallerstad. livlig kväll med dans och så. pappa aggerade my personal driver.



åt min första semla från Väderstad konditori.







UF-mässa. vår lärare var aldrig där och vi fick inte ens ÄTA, hallå primärt behov, där inne! om så var fallet fick man gå ut.
dock det roligaste vi gjorde i kursen.






en till matkväll hos Deborah med danstjejerna.



mycket utomhusfotboll.



en mörk kväll hittade jag ett av alla äckliga djur som lever i vår källare.



övningskörde för första gången i mars med pappa också.

Kommentarer :

#1: ellen norén

Hittade precis din blogg, och kommer lätt börja följa den! Jättebra verkligen! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :