Årsresumé 2011 april




tappade ett ägg JUSTE! hela min dag förstördes pga. det minns jag nu.



första blommorna. är det bara tre månader kvar alltså.







halv åtta del 3.





i april kunde man sitta ute i linne och fika och så kunde man sola till och med.





en dag åkte danstjejerna till Tanja och tittade på hennes dansföreställning som var skitbra för att sedan sova över.
HAHA kommer nån ihåg att vi glömde lämna matvarorna i kylen så kassarna fick ligga i bilen asalänge. och jag blev orolig över filen moderlig som jag är.






haha Ullared.
älgen och bilen som bokstavligt talat dog MITT UNDER EN OMKÖRNING NÄR DET NÄRMADE SIG MÖTANDE TRAFIK. tänk om vi dött.











halv åtta fick sig ett slut. vann!






en av alla klassfester hos Lisa. alltid roliga.

Kommentera inlägget här :