Nyår















blev annorlunda. lite hahahahah på kvällen. fast den var bra! på sitt egna lilla sätt.

typ klockan åtta åkte jag in till Mjölby och Clara, där jag fick vänta på mat i 40 minuter men den var hejdundrandes god när den väl kom som tur var.

Linnea när maten stod i ugnen:

"när är bollarna klara!?"
- kroketterna HAHA. bollarna.

vet inte va ja ska säga mer hade en bra tjejmiddag helt enkelt. vi visste inte vart kvällen skulle leda och började istället prata 2012 och hur fantastiskt allt ska bli. bestämde för att tagga om till MK nästa vecka ifall kvällen skulle råka komma bli händelselös.

skrev sms till pappa senare sen att kan du inte komma och hämta mig innan du går och lägger dig? för jag vet inte hur jag kommer hem annars.
att bo i Skänninge kan suga många gånger.
får samtal tio min senare "aa hej jag är utanför nu".
TIO MINUTER INNAN NYA ÅRET. ba jaha men jag menade ju inte du skulle come and get me NU.

hähä fick göra bästa av situationen, krama alla tack älsk hejdå och sen köra i 160 (!!) på landsvägen hem till Skänninge igen för att hinna stå ute med människor jag älskar och säga gott nytt åååååÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR.
man kan ju inte åka bil när ett nytt år kommer tyckte jag.

träffade vänner släkt och så. gick förbi Sebastian som hade nån parmiddag typ. har aldrig skådat Adam så waisted.
fick samtal från William!!!!!!!! älskade konfirmationskompis. jag och Jenny ska åka till han.

låg väl i sängen fyra. uppe nio ändå. pigg för jag är lustig och behöver aldrig någon sömn. funderat mycket på sistone om det verkligen är normalt att sova så lite.                      

och idag kunde snön minsann komma. efter julen. ska inte göra NÅT förutom skriva mina årsresuméinlägg.

Kommentera inlägget här :