Jag vet vad en legatarie är

idag hämtade jag ut min öronmedicin tänk att jag till och med behöver behandlas för denna topsincident.

i tre veckor ska jag hålla på att droppa vätska i örat för att om möjligt undvika infektion. den här vätskan gör mig mer döv än vad jag redan är. its gonna be tough its gonna be real its gonna be more than I can take.

plugga rättskunskap måste jag inte gjort det så mycket än. gud hur länge har inte detta prov funnits i mitt huvud? det här är inte kul att läsa jag vet "försöker gå igenom dagen och hitta nåt att säga".

varför ska alla ställa sig upp så tidigt innan bussen stannar vid hållplatsen? ex den som ska gå av sitter längst in och jag längst ut. den längst in trycker på stopp sen ska den alltid ut DIREKT och vingla sig fram genom busskorridoren. den får ju ändå stå vid dörren ostabilt i minst en minut sen i alla fall. och jag lider ju också av detta eftersom jag, måste flytta på mig och typ ramla jämt så den längst in kan gå förbi.

nae det där står jag inte för. själv sitter jag ner ända tills bussen står still.

idag slutade samlevnaden och när Marléne pratade betyg med mig sa hon "åh Lydia Lydia, vad jag kommer sakna dig!" och DET gjorde min dag.

brist på bilder så här får ni en oldie.

Kommentera inlägget här :