Felskrivningar i mina sms:

smset blev: Bahamas självklart!

skulle egentligen skriva: hahahah självklart!

smset blev: nae. Vincent ska ha kullkörning här ikväll :(:)

skulle egentligen skriva: nae. Vincent ska ha killkväll här ikväll :(:)

SMS BLIR JÄTTEOFTA: jahaja

när man egentligen ska skriva: hahaha

det här är typ enda nästan grejen jag hatar med iphone. att den rättar när jag inte vill. jag har skickat massa sms med Bahamas i. ba "skulle vi se film ikväll? eller vad skulle vi göra"
"Bahamas självklart!"

då tror ju smskompisen att vi ska åka till Bahamas och börjar packa och grejer. så blir den besviken sen när vi inte ska dit. det klart.  

eller typ om någon skriver ett roligt sms så svarar jag tillbaka ba jahaja. fast jag ville skriva hahaha.
då tror smskompisen att jag är en dryg person och lämnar konversationen.

Kommentera inlägget här :