Den sextonde januari

idag hände det bästa som var möjligt att hända mig i livet just nu - rättskunskapsprov flyttat till torsdag.

den här dagen blev därför, ja lugn. min sjuksköterska ringde nyss angående ÖrAt. örat med den spruckna trumhinnan. ville att mamma skulle prata egentligen för jag är dålig på sånt dära men fick svaret "nej Lydia, du är vuxen nu. du får prata med vårdcentralen själv".

nej Lydia du är vuxen nu gillade inte att höra det.

men a. jobbigt att sova är det med för jag kan typ inte ligga på vänstra sidan av huvudet då det uppstår ett tryck för örat.
:( jäla skit!
bara att le och vara glad över att jag lever. det är ju det mitt projekt 2012 går ut på!

hade näst sista samlevnadslektionen idag också. jag älskar Marlene så mycket och vill att mamma och hon ska bli kompisar. så vi kan ses mera. tänk vilka djupa konversationer vi tre skulle föra.
fick tillbaks min uppsats och aldrig fått finare kommentar.

mm. här var jag väl söt.

Kommentarer :

#1: emma

ÅH! Fatta hur mycket jag tjöt när jag fick lämna Marlène efter tre år som mentor :( Hon är världens bästa lärare!

skriven

Kommentera inlägget här :