Bara ett hej efter maten

på vägen hem från träningen gick jag i endast shorts för jag var varm. då kom en kvinna förbigåendes som jag aldrig hade sett förut och sa "hej det där såg kallt ut tycker jag".

"hehe det blir det nog om en stund" svarade jag. sen skiljdes vi.

henne kommer jag ju aldrig mer se kanske igen och hade aldrig gjort innan ikväll heller men ändå hade vi en liten konversation tillsammans. sånt tycker jag är dökul.

den här kvällen är nog slut snart för min del. är faktiskt trött!
i och för sig vet vi ju hur det blir med den saken när man borstat tänderna och tvättat smink. tur jag redan gjort de rå.

nån som btw sett mammor och minimodeller eller? vad arg jag är. typ hon Katjas mamma ba "min dotter bör ha mvg i alla ämnen hon MÅSTE lyckas i livet hon är min docka" med brytning från Ryssland HÅLL KÄFTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN. let children be children å jag vill banka vett.
 

Kommentera inlägget här :