Årsresumé 2011 juli











sommarkonserten med Andreas Weise. ännu en gång hes när jag skulle sjunga.
alla var så fina och allt var så bra tycker jag.





Linn 18 år.








Emma 20 år. älskade den kvällen.



Bio. sista Harry Potter.




blev målare i sex veckor med morfar och Adam. mådde mestadels skit och tyckte det var slaverigöra varenda eviga dag. fick armmuskler och blev brun på axlarna.




hos Sabina. slog på tvn och gamla dansvideos. ni skulle sett robotdansen asså.





sommarlovet närmade sig slutet och klassen träffades för att planera nollning och Lisebergsresa.




köpte mig en longboard.




mat med Emelie Sofie. Linköping med Sabina Tabita Jouline. det kom fågelbajs på Sabinas fika.







fick mitt halv-åtta-pris.



Varamon var jag i ibland om vädret tillät och om jag inte målade hus. 



natten jag kom hem och hittade den här på min vägg är den äckligaste i mitt liv. först ropade jag på Vincent, Vincent ropade sedan på pappa, pappa ropade sedan på mamma och allt slutade med att hela familjen stod i mitt rum och diskuterade vem som skulle få ut den.
och hur.
den var typ 20 cm lång och kunde hoppa.
hädanefter höll jag mitt fönster stängt.

juli var bra.

Kommentera inlägget här :