Torsdag



man blir bara lyckligare för varje gång när man sitter i klassen och pratar kommande vår.
vi sa vi skulle ha nån slags återträff om 30 år. se vad alla har lyckats åstadkomma, hur många barn man har om man är singel gift och sånt. hej jag heter Lydia och jag sitter i kassan på ÖoB (inget illa menat Jenny P) har gjort det sen studenten.

kanske jag kommer säga då om jag inte vunnit The Voice Sverige.

aaaha nu sitter jag här på kökssoffan ännu en eftermiddag. egentligen fattar jag inte varför jag väljer att sitta här alltid istället för i mjuka soffan i tvrummet.
hjärnan som tror att jag kommer somna/bara titta på tv om jag gör det kanske. men jag pluggar ju inte bättre här för kollar ändå bara på Gossip girl.

CHUCK KAN DU INTE FINNAS PÅ RIKTIGT!  

Kommentarer :

#1: Förnärmad Jenny P

Lågt. Riktigt lågt.

skriven

Kommentera inlägget här :