Tisdag

 
bra personalmöte igår. först sågs vi på Max parkering där ingen någonting hellre ville än att kasta sig in i bilarna. undrar om det kan ha varit mer än 15 minus. äckligt i alla fall. frysa hatar varje människa men mest jag. 
 
därefter inte kort men inte långt grupparbete och sen julbord. maten får 3/5 av mig!!!! alla blev fruktansvärt mätta förutom jag som inte kan bli mätt och nej jag äter inte lite. Jesper pratade ständigt om Janssons frestelse som en äkta gammal tantkärring och Jossan fnissade åt allt som vanligt.  
 
sen skulle man se bio. två sista raderna var bokade åt oss och vi plus två tråkiga gubbar var de enda i salongen. dock okej film. grät till och med en SKVÄTTIZ. Linn och jag köpte två stora drickor och en stor popcornlåda och åt inte ens upp en tredjedel av allt kom vi på när filmen var slut. 
 
frös lite till innan jag landade i sängen och somnade dödens dödsfort. handla julklappar nuhrå. 
 
(ps är ledsen för att 100 % av mina inlägg innehåller mobilbilder) 

Kommentera inlägget här :