Måndag och ledig

 
är än lika upprymd över julen. kanske är det mest för att jag inte fått känna så mycket jul ännu. jag jobbar ju jämt känns det som, och på Max infinner sig så mycket som noll procent julfeelings. ligger i och för sig lite pepparkakspaket samt glögg i personalrummet men annars omringas man bara av hungriga människor och flöt.
 
OCH underbara kollegor får absolut inte glömma det.
 
denna vecka är jag dock mer free och har MÅNGAA saker att längta till. idag ska bland annat äta julbord och se bio med jobbet. andra dagar ska jag handla julklappar, va med kompisar haha töntigt (det lät), baka (säger väldigt ofta att jag ska baka och gör det sällan men får la se), lyssna mycket på julmusik när jag är hemma, sjunga på luciakröningen asså IIIIIIIIH, gå ut, se på julkalendern tycker den e bra, dricka glögg, tvinga mamma göra tomtegröt varje dag och JAA ni förstår väl hur jag bara älskar att vandra i denna längtan efter barnens kärlekens Jesu högtid.
 
måste va med Anton lite också innan torsdag för han ska till Tyskland i nån vecka och när han kommer hem igen jobbar jag stängning fyra dagar i rad. tyckte synd om mig själv ända tills jag kom på att Jenny P i USA inte fått träffa sin pojkvän på ett halvår stark kvinna.
 
ska gå nu.
 
 

Kommentarer :

#1: Jenny

tack. känns bra att stå som förebild

skriven

Kommentera inlägget här :