Lördag

 
jag vet att jag inte uppdaterar. mitt liv den här veckan är typ jobba till 01, sova, vakna vid tolv, åka snabbt till Anton<3 som har kommit hem och pussa på honom en liten stund tills klockan slår fyra då det bara är att slänga på sig Maxmössan igen och knega till 01.
 
känns som det enda jag gör är att jobba (KLAGAR INTE) men blev dock lite eller mycket sur när det igår tio minuter innan stängning kom en buss med typ 30 killar i.
så skulle de ju ha extra allt plusmeny alla tillbehör i världen feta kött och ja. bajs. vi som var typ klara och inställda på att komma hem tidigt.
bästa var att jag sa typ klockan 22 till Jossan ba "vad gör man om det kommer en buss typ en kvart innan man stänger?"
 
SÅ GJORDE DET DET. fy farao.
 
men idag gör det ingenting längre, och nu är det bara lördag söndag kvar sen jobbar jag inte sent på ett. tag.
 
hejhejdå.

Kommentera inlägget här :