Hej Jenny B

 
suttit ett tag vid min bärbara och tittat på dig. gamla bilder m allt från första gymnasieåret till studenten. jag saknar dig.
vi som brukar träffa dig ganska ofta pratar ibland om att det känns som att vi inte känner dig längre och att tänk om du har blivit en helt annan människa nu när du bor i en hydda hela tiden. umgås med människor som inte glor i sina mobiltelefoner för de har inga och äter endast fisk med ben i utan sås. 
 
sås som du älskar!!!! guwd vad jobbigt det måste va. 
 
fast jag tror ändå du har det mycket bra, och att du har lärt dig en hel del om vad som verkligen är viktigt i livet.  
 
längtar tills du kommer hem. då ska vi ta igen alla myskvällar i din lägenhet som vi har missat denna mörka vinter. samt gå ut och festa och fira att du är TILLBAKAAAAAAAAAAAAA. 
 
tills dess önskar jag dig ett kraftigt fortsatt lycka till på din stora resa. 
 
ps jag HAR skickat meddelanden på kik och antingen är du dum och inte svarar men det tror jag inte så jag skyller på min knäppa telefon. får försöka igen. 
 
<3 

Kommentera inlägget här :