Hej du fina människa

 
stängningsveckan är finally över extremt skönt trodde aldrig måndagen skulle komma. kan tilläggas att jag nog aldrig längtat så mycket efter en måndag som i söndags. 
 
så att igår var man ledig och gjorde bara saker man ville dvs ingenting. var med min pojkvän i längre än tre timmar för första gången på två veckor typ. intog sängläge och stannade där hela tiden. var på ÖoB också dock ej för inköp av billiga julklappar utan RISKAKOR. nu kommer jag köpa det jämt bara för det. hade glömt hur goda dem var. 
 
usch känner mig så dålig också. mest för att min blogg rinner ut i sanden som ni kanske märkt. 
MEN! 
jag tänkte önska mig en ny kameraladdare i julklapp då jag gett upp hoppet att hitta den efter alla skallgångar jag gått här i huset. 
 
så give me a week ungefär. 
 
ska jobba nu igen. 

Kommentera inlägget här :