Det är visst lång tid

 
sista göravadjagvilldag för den här veckan. ska träna ryggen bröstet och va med Anton en sista gång för en stund. 
ASSÅ VARFÖR ÄR JAG SÅ TÖNTIG. men jag vill ju inte att han ska åka buss ända till ett annat land med en säkert tjock och segtrött busschaufför när det är så mycket snö ute. och han får inte yra omkring själv i Berlin och köpa giftiga drinkar. 
 
haha. jag har verkligen det senaste halvåret gått från världens ja typ självständigaste människa till att bli en klängande jobbig flickvän som inte kan sova själv ens. 
 
när han var i Grekland i somras drömde jag att han sa att han skulle stanna där för evigt och gifta sig och skit. att planet störtade sånt hemskt. 
 
så igår va han dum i huvudet och sa "vad skulle du göra om jag inte kom tillbaka?" man ba du är ju sämst. här är jag ledsen och saknar dig redan så klämmer du ur dig det där. pissråttaSTANNAHEMMARÅ. 
 
ska inte va såhär mer nu. längtar till lördag massor massor! innan dess ska jag jobba två dagar och läsa i min pärmiz. det står mycket intressant i den. till exempel hur alla olika restaurangers fritössystem ser ut. 

Kommentera inlägget här :