22.24

 
stress i kroppen har jag över... julafton.
 
NAE jag skulle inte bli en sån. har ju aldrig ens fattat varför männikor blir stressade den här årstiden. känns som jag detta år vill köpa massor massor julklappar eftersom jag kanske kan det eftersom jag har ett jobb. det har man liksom inte haft de andre åren nej då fick man ledsamt spara ihop ett par studiebidrag samt födelsedagspengar för att kunna ge. 
 
har inte köpt en enda julis. och jag jobbar imorn och fredag och lördag ska jag ha juldag med kompisar och på söndag tänker jag inte stå i 500 meter lång kö säkerligen sur och opepp. 
 
där var mitt klag över och nu tänker jag bestämma att allt löser sig ändå. det gör ju det. 
 
de där bullarna på bilden var riktigt snygga i smaken btw. ska sänka en fjärde nu innan jag sakta vandrar mot nattens sömn. 
 
måste börja blinka också. har upptäckt att jag är lat och inte orkar det. så för tillfället är jag en sån där man stör sig på i rondellerna som åker direkt till höger utan att visa tecken.  

Kommentera inlägget här :