2012-12-08

 
allt gick finfint på genrepet 11.00 och mina stämband kändes taggade. det var typ någon halvtimme innan föreställningen skulle börja som jag ofrivilligt började harkla halsen samt kände mig lite konstig sådär. blev smått orolig för min Jouline Julias låt. fick dock fram en liten sångröst på den. 
 
men SEN. asså jag fick kräma ta i från min inre själ för att få fram ljud, och efter konserten kunde jag knappt prata. alla ba MEN VAD HAR HÄNT MED DIG. jag FATTAR inte varför jag JÄMT får problem med min hals när jag ska sjunga? den här gången var värst i mitt liv alltså utan tvekan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
som sagt idag kan jag inte prata alls så om Max ringer kan jag inte jobba. mamma har sagt åt mig att inte anstränga rösten alls idag utan sitta knäpptyst på mitt rum och vänta på morgondagen typ. 
kul. 
 
FÖR ÖVRIGT: det var stark adrenalinkick och lika roligt som vanligt att ha luciakröning och nu känner man sig lite tom. 

Kommentera inlägget här :