Det här blir en bra dag

 
long time ago jag var ledig en söndag. söndagar senaste tiden har inneburit stressjobbdagar för mig.
idag ska jag bara spela match sedan ha tacomys hos Emma<3
 
märkte igår på rasten att min (Antons egentligen) matlåda hade blivit utkastad från kylskåpet:( det är nämligen så att för lite mer än en vecka sedan fick jag en matlåda av Anton när jag sov hos honom. då han proppade den med potatissallad lyckades jag ej äta upp allting på jobbet och därför lämnade jag kvar den i kylskåpet. diskade den alltså inte. bara att jag råkade glömma matlådan med potatissalladen där inne varje dag jag jobbade efter detta. haha så himla konstigt det första jag tänkte på varje dag var liksom NU MÅSTE JAG KOMMA IHÅG ATT TA HEM MATLÅDAN NÄR JAG SLUTAR. men sen gjorde jag aldrig det.
 
förstår faktiskt varför någon av cheferna slängde den. skulle dock velat veta hur en två veckors gammal potatissallad smakar.
och jag får väl köpa en ny matlåda till Anton.
Anton som kommer hem om två dagar! asså shit vad jag saknar.

Kommentera inlägget här :