11.17

igår skulle jag gå ut. detta hade jag längtat efter i en vecka. så när klockan var kanske sex mådde jag så illa att det enda jag kunde göra var att ligga i sängen och typ kvida och skrika.
 
hahaha när det lugnade sig sen LITE grät jag asmycket. mitt liv sög ju. ensam hemma i mörkret spyfärdigaste när mina vänner dansade sönder sig själva. Anton skulle åka till Grekland och vara borta länge och vädret ska regna nu när jag är ledig typ jämt.
 
jättekänslig var jag.
 
och må illa måste va en av värsta känslan.
 
 
omg vad jag saknar dig redan. sen när blev jag såhär blödig.
 
Jenny min bästis åker till USA i ett år idag. detta fattar jag inte heller. om du på något sätt läser min blogg där nere vill jag att du ska veta att du är så himla duktig. jag skulle nog inte klara att åka iväg ett år. ensam.
 
IDAGRÅ ska jag deppa lite, låna några böcker på biblioteket, gå en promenad, få hit några vänner och fika med dem.

Kommentarer :

#1: Jenny

Amen gullis, <3

skriven

Kommentera inlägget här :