Bryssel dag 2









började med nutellafrukost efter en vidrig natt. enda täcket hotellet tillägnade oss var en tunn filt som liknade min gamla tygtrasa jag sög och spydde på som bebis. man frös ihjäl asså. hade dock bara på 50 procent av värmen i elementet men det var mest spyfiltens fel.

på de tre sista bilderna ovan skådar ni resans första studiebesök. enda jag inte somnade på.




















hade börjat fatta att bakom varje gathörn fanns fina hus och smala vägar. bilarna parkerar liksom på båda sidorna om trottoarerna där borta trots att det då bara blir typ en meter stor yta för kommande bilar att åka på. när vi rullade till hotellet kändes det som jag satt i den dära snabba Harry Potter-bussen som kan göra sig hur smal den vill. var ju lite läskigt kanske!!!!!!




var på ett studiebesök till kan inte skriva så mycket om det för jag minns ingenting.
åt lunch och gick på stan igen. regnet började ösa och jag köpte ett svart paraply för att skydda mina vita byxor. hur vågade jag ens ha dem.





på kvällen köpte jag en stor jävla köttbit.

Kommentera inlägget här :