CHOKLAD?!











igår hade vi spelkväll! det är ju asaroligt! varför har man inte fler spel!
för att ett kostar 500 SPÄNN! its a pair of jeans dUdE!

vi körde bland annat "Med andra ord" eller vad spelets namn nu var. för ni som inte vet går det ut på att en spelare ska försöka förklara ett ord så snabbt som möjligt för dennes lagkamrat utan att ge föööör tydliga ledtrådar. Tabita och jag var team mates och hon skulle beskriva ordet sallad för mig. hon sa "isbergs..." och ja ba, CHOKLAD?! 

jag brukar faktiskt äta isbergschoklad.

vid ett annat tillfälle när Julia visade mig en bild på hennes iphone skrattade jag så mycket att jag inte kunde andas. det var nästan obehagligt. är det inte mycket sällan man tycker någonting är så kul att man inte vet var man ska ta vägen och tårarna ba rinner ut från ögonen och magen krampar ihop sig men ändå är känslan så himla najs?

AV EN BILD DOG JAG AV liksom. älskart.

idag är det fredag och jag har ångest över att jag inte har många kronor kvar på mitt konto samt att påsklovet tickar ut när som. jag vill inte ens till Bryssel på måndag. jag orkar inte packa och jag vill inte att mina sista sparpengar som legat där i kortet ända sen jag målade hus i somras finally skall spenderas.
på mat!!!!! helvete.

Kommentera inlägget här :