Dagens fika




ny kategori i bloggen eller eller kanske? nån som är intresserad?
NI SOM ALLTID KOMMENTERAR SÅ MYCKET.

fiskröv.
skolan var inte det minsta jobbig idag faktiskt. matten fattade jag på dirren och jag fick vara Klassens Einstein för en dag hur nu det gick till. samlevnad är alltid roligt intressant och på naturkunskapen förde klassen för mycket liv för att man skulle orka koncentrera sig.

skulle gått en svängis till körskolan efter den vanliga skolan men det gjorde jag inte. NAE, nu börjar jag ana ett likartat mönster från hur jag betedde mig förra veckan. ja ba men a okej hey ho lets go i morgon går jag! köttar några faser.
gick inte dit nån dag alls. I MORGON SKA JAG. men det kommer jag säkert inte göra ändå. en ond cirkel. jag kommer ta körkort aldrig.

Kommentera inlägget här :