Tisdag






en tjej i skolan jag aldrig pratat med men som jag vet har en tendens att vilja starta bråk med andra sa att jag hade jävligt fula byxor på mig idag. hahahhahaha ska citera till och med tänkte jag! jag går hon går bakom mig:

"asså jag HATAR verkligen tjejer som har höga byxor och som är snea"

?

en annan gång, när jag hade en blå transparent skjorta sa hon:

"asså jag HATAR verkligen blåa skjortor som är genomskinliga"

och en annan gång påpekade hon mina strumpbyxor också. jag ska nog fråga henne vad det är HON VILL MIG???? orka. eller ska man va mogen och inte hämnas. nej det ska man inte. fortsättning följer.

jajaja nu måste jag börja med rättskunskapen.

Kommentarer :

#1: Anonym

menar du bitterfittan? om ja, hon är... konstig.

skriven
#2: Lydia

JA, DET GÖR JAG. förstår inte vad hon håller på med.

skriven

Kommentera inlägget här :