HEJ. VILKEN UNDERBAR DAG DET E

sov hela vägen hem på bussen. när jag försvann ur medvetande var den tom typ och när jag vaknade av en rätt hård broms var den full. missade NÄSTAN min hållplats.

vad som hade hänt om jag missat mitt avstigningsställe: jag hade kommit till Motala.

så re va ju väldans tur!

anade att den obehagliga (faktiskt) tröttheten berodde på för lite koffein i kroppen så drack först en halv liter kaffe asså det är ju hemskt när jag kom hem. SEN en halv liter te med honung! också!

finns det någon mer som dricker såhär mycket av NÅGONTING? typ kaffe cola te. skriva gärna det då. så jag kan känna stöd lite grann.

lade mig i soffan och skulle börja plugga rättskunskap. somnade även här och mamma väckte mig inte fast ja sa att väck mig om jag inte är vaken. hon ba men du såg så fridfull ut jag KUNDE inte förmå mig att bryta din sömn. så nu är klockan 19.50 och mitt liv känns ganska meningslöst.

Kommentarer :

#1: Lisa

oja, kaffe...

skriven
#2: Anonym

Tre koppar kaffe om dagen!

skriven
#3: Anonym

räcknas mjölk? för här gåre åt typ 2 liter varje dag!

skriven

Kommentera inlägget här :