En läskig eftermiddag

jag kan aldrig ägna en HEL dag åt att plugga. pappa visade mig en lite skogsslinga man kan promenera igenom för ett tag sedan. den tar ungefär tjugo minuter. den gick jag förut. det var skymning.

var bara det att jag hade laddat spotify med asny musik och jag var tydligen för inne i att lyssna och sjunga med så

jag gick fel. missade stigen hem.
och kom in i värsta Harry Potter Förbjudna Skogen! asså var ganska rädd för jag visste inte hur jag skulle komma hem och det var typ svart ute också.




de här bilderna är förljusnade och suddiga. befann mig i panik ju.
gick lite sen kom en kvinna med reflexväst och förklarade vägen.

har lugnat ner mig, ätit ris med creme fraiche och salt (testa) och clementiner.

btw KÄNSLAN när man öppnar en clementin och känner julen i sig<3

Kommentera inlägget här :