Så jag kan komma ihåg

det blir inget sov.
ska skriva lite vad jag gjort och känt på min sista dag som 17-åring. det kan väl vara trevligt att läsa nån gång.

jag vaknade. utan glasögon och utan att ha drömt om curry. i skolan var jag ganska off. den gav mig ångest och jag kände mig efter ensam övergiven. ibland orkar man bara inte vara där och idag var en sån dag. vädret var grått regnigt blåsigt. på bussen skrattade alla en gång åt en kille som verkligen hets hets hets hets sprang för att försöka hinna ifatt eftersom bussen redan åkt iväg. killen var min kusin Isak hehehe. detta var roligast på hela dagen!  

mamma hade gjort nån asnajs paj på eftermiddagen. jag var hungrig eftersom man aldrig blir mätt i skolan. sen drack jag kaffe som jag jämt gör för annars får jag extrem huvudVÄRK. jag vet att det inte är sunt.

klockan sex kom mörkret. tänkte att jag saknar fotbollen och längtar till inomhuscuper när man peppar YEAH sönder YEAH med laget i äckliga svettiga omklädningsruuuuuuuum. väääärt.
 
sen kom jag på att jag stör mig på Anna Skipper. nu vill jag att en halv timme ska gå så Halv åtta hos mig kan börja. TYCKET DET ÄR SÅ MYS DET PROGRAMMET.



Kommentera inlägget här :