Vad som ska hända

nu är det helg en gång till. lika glad som varje gång.
som jag sa när vi slutade skolan eeeeeee när var det typ i förrgår:

"det är ju när man slutar skolan varje dag man känner att livet är värt att leva"

mm. man måste alltså någon period i livet ha gått i skolan för att fatta vad livet innebär.

IKVÄLL, ska jag på en vinmatfikakväll. med några av mina finaste vänner. jag känner mig egentligen mest som en ständigt stillasittande bara-vill-sova mensvärkig människa men jag ska nog orka.



by the way.

hade värsta hemska religionslektionen med Göran vid ettsnåret idag. började arbeta med buddhismen och att livet endast är ett onödigt lidande enligt den religionen.

"för varje dag som går blir du äldre, och går ett steg närmare döden. ALLA kommer vi att bli sjuka, gamla och tillslut dö. ingenting består. och vad händer då?"

typ så stod Göran och föreläste. och alla vet ju att min största fobi är att bli gammal och dö och inte veta vad som ska hända sen så den här lektionen blev asaobehaglig för mig.

orkar inte göra nån bra avrundning på det här inlägget hejrå! 

Kommentera inlägget här :