En lista du måste läsa

VEM

Vem fick du senaste sms av?
min fina moster Tabita

Vem tänker du på nu? mamma för hon måste köpa smör

Vem pratade du senast i telefon med? Moa Daahl. fast hon svarade ju aldrig förresten
 
Vems hus var du senast i? myyyyy ooown

Vem önskar du var med dig nu? farfar

Vem är din favoritsläkting? alla är mina favoriter förutom typ Simon för han brukar va ganska jobbig


VAR


Var handlar du mest?
oj ingen tvekan alls Östenssons

Var fick du tag på tröjan du har på dig? på Öland i ett tält där man kunde köpa massa grejs

Var åkte du senast bil? ÅÅÅÅ från Skänninge till Mjölby idag I SOFIES FORD som skapades typ ehm när dinosaurierna levde. det var en upplevelse

 
Var är din mobiltelefon? den är alltid med mig oftast

Vad åt du senast? ett grönt äpple

Vad drack du senast? kaffe

Vad är det för färg på dina byxor? svart

Vad är den närmaste saken som är blå? Vincents långärmade tröja

Vad har du på fötterna? inget. hatar strumpor
 
Vad är din favorit färg? varierar. fast älskar alltid svart
 
Vilken film såg du senast? Beck. Mannen utan ansikte. seriöst hur många gånger har Beck visats i svensk tv
 
Vad hör du just nu? min brors smaskande han äter en av mina bullar från Lidl. very störande

 

HAR DU NÅGONSIN

Hånglat i skogen? nae tyvärr. skulle va rätt spännande
 
Tyckt att din kusin är het? haha a. Adam är snygg
 
Sovit naken? amen ja
 
Kört över hastighetengränsen? mm. att köra i 30 är som en dödsplåga
 
Målat om ditt rum? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ asså lägg av

Dansat framför en spegel? varje nästan dag

Fått hicka? nae aldrig för jag speciellast av alla

Stulit pengar från en kompis? nope bara av pappa

Hoppat i en bil med folk du just har träffat? njae. skulle vilja va den. en spontan människa fast det är jag i och för sig. skitsamma
 
Varit i slagsmål? i mycket seriösa slagsmål med min bror om det räknas. asså när vi var små, vi var nära på att döda varandra ibland. vi slogs på allvar
 
Smugit ur ditt hus? hahaha jaa. roligaste gångerna var när jag var liten och vi bodde i Skövde. jag fick egentligen BARA gå själv till lekparken som låg precis utanför vårt lägenhetshus ALDRIG gå till de två jättekuliga lekparkerna som låg några hus bort. men smög ut ur huset och gjorde det ändå. va typ tre
  
Haft känslor för någon som inte känt desamma? naej njaaaa jo kanske nae nej
Hånglat med en främling? nej



Kommentera inlägget här :