Resten av lovet:

- SLAPPNA AAAAAV. är mycket gladare idag och fattar mycket mer än igår. inte öppna körkortsboken eller va på Ahlséns. å va najs det ÄR!

- träffa tjejer. lät jag lagd åt andra hållet nu

- gå på Tabitas very big 40årsfest. oj vad hon har lagt ner tid på den. ska även sjunga den kvällen med Jouline, Julia bland annat

- längta till Stockholmsresan. den här punkten skrev jag mest för att jag ville säga att jag ska till Stockholm snart

- börja handla julklappar? äre så. julbelysningen är ju delvis uppe i Lkpg. nej inte än.

- säga att jag ska plugga

- baka med recept från nya Bakboken jag fick av pappa tycker jag låter lite härligt och sen bjuda hem mormor. träffar henne sällan fastän hon bor på nästan samma gata som mig. inte okey 

- någon roadtrip med vem som helst

- loppisdag

Kommentera inlägget här :