När det var rosa himmel nån gång




sämst bloggdag. om en halvtimma ska jag gå på bio med en kusin Jakob Karlsson.
i Skänninge!
3D!
Breaking Dawn part 1.

eftersom jag har lite tid på mig kan jag berätta lite om Jakob och mig. när vi var små var vi kära i varandra. jag träffade ju aldrig honom förrän jag flyttade från Skövde till Skänninge och när jag gjorde det visste jag nog knappt vad en kusin var. han va söt snäll och så och vi kom bra överens det liksom klickade. 
kan ju inflika att ingenting någonsin någonsin har hänt mellan oss. fysiskt asså hahahahahah. ba tänkte så ni vågar läsa vidare.

skickade till och med kärleksbrev. JAKOB HAR KVAR NÅGRA typ två tre från mig. det är en teckning som illustrerar mig och Jakob och emellan oss är det ett hjärta tror jag cute.

nu är vi dessvärre endast mycket nära VÄNNER och älskar varandra på ett normalt kusinistiskt sätt! han är singel och snygg så det är bara att köra. han kan sjunga ganska bra är kung på fotboll och går hotell restaurang på Dackeskolan i Mjölby. han är världens bästa lovar.


Kommentera inlägget här :