En kvällsdepression

ikväll har jag panik igen över att mitt liv springer före mitt medvetande om det. får såna typ attacker ibland. ba oj nu är jag plötsligt 18 har körkort när det känns som det var igår jag slutade nian.

jag vill inte bli gammal och knagglig det är det. neeej asså ska väl inte överdriva sådär extremt men... det här inlägget har nog ingen röd tråd alls. så brukar det va.

hatar när folk skriver:

istället för att äta massa godis och onyttiga saker kan du äta det HÄR till mellanmål! t.ex. gör en omelett med lite ägg och basilika och proteinpuvler och DAH.
ELLER köp lätt kesella och blanda med sockerfri saft! superdupergott smakar typ som GLASS.

NÄE DET GÖR DET INTE.

och vem orkar egentligen göra en omelett.
... säger hon som bakar egna budapestbakelser om vardagarna.

Kommentera inlägget här :