ALLA MÅSTE LÄSA MIN DRÖM!

jag satt på ett berg och ifrån det kunde jag se ALLA jordens människor vandra omkring på marken. plötsligt kom en ganska snygg man i 40årsåldern och satte sig bredvid mig. han var klädd i militäruniform.
?

han pekade på en liten liten liten del av människorna som gick därnere området han pekade på var lika litet som en pingisboll typ. sen sa han "det här är människor som du känner och älskar" varefter han pekade på en ganska stor del typ resten av alla människor och sa "det här är såna människor du aldrig kommer lära känna men som du SKULLE kunna älska och passa att umgås med"
sen gick han iväg. ensam blev jag kvar på det kala berget.

asså. vad var detta för nåt skumt. känns som om den här drömmen betyder någonting på något sätt.

kom annars hem nyss och möttes av stressade föräldrar i köket samt en bror som höll på att duka finrummet. kul att det är MITT kalas men jag har varken bidragit med mat/aktivitetsplanering eller överhuvudtaget någon hjälp.

tar kort och så. som jag alltid gör på allt jag typ gör.


Kommentera inlägget här :