Aldrig varit så varm

Råkade bli så att jag tog min hackiga bil och åkte till Mjölby (hatar). Nae bara därför ska jag göra ett break här!

Jag hatar att skriva "nu ska jag åka till Mjölby". Allt som ens har med Mjölby att göra. Jag gillar inte den staden. Det är vänta-på-bussens stad, körskolan Ahlséns stad och provens och läxornas stad.

Jag åkte skitsamma i alla fall till dit. För jag skulle titta på fotbollscup med några vänner eftersom sånt brukar va helt okej kul.
DET FANNS JU iNGEN LUFT? TELL ME HOW I'M SUPPOSED TO BREATHE WITH NO AIR!

Och detta var relativt synd då det enda man koncentrerade sig på var att försöka överleva istället för själva fotbollen.

När jag gick till bilen sen var jag blöt asså INUTI hela byxorna. Så sjukt najs. Nu ska jag sova fick inte så mycket sömn när jag sov hos Sofie igår. Och måste orka gå upp och göra farsdagfrukost imorn.

Hela det här inlägget skrev jag på mobilen. Skitjobbigt. Inte ens bra.

Kommentera inlägget här :