Svaren:

detta racerskrev. måste egentligen plugga livet ur mig.

 

Anonym om Frågestund:

Är du bra i skolan?
Framtidsdrömmar?
Favoritfrukost?

Svar: jaa det tror jag att jag är.

jobba med musik. eget företag skulle också vara kuligt.

jag älskar mackor och kaffe.

 

Anonym om Frågestund:

lägg upp videos när du sjunger!

svar: jaaaaaaa kaaaaanskeeeeeeeee det.

 

IP: 79.136.32.92 23 Maj, 20:02    Anonym om Frågestund:

Hur gick det för dig sen i skivkontraktet?

svar: såhär var det. jag drabbades en dag innan kvartsfinalen av en avskyvärd influensa. TAPPADE RÖSTEN! försökte sjunga ändå. gick skit. skar sig. de i juryn sa därför att de inte riktigt kunde döma oss ordentligt och vi gick inte vidare. men de bad oss söka nästa år. nästa år är jag frisk och sjunger fläsket ur alla.

 

IP: 213.134.115.231 23 Maj, 12:33    Anonym om Frågestund:

Vad vill du jobba med sen? Om du på något megaknäppt sätt inte skulle lyckas med musiken alltså

svar: musiken står som sagt högst upp på drömlistan, men jag skulle också tycka det vore fett med något egendrivet, typ egen klädkollektion. restaurang. ett musikcafé! YEAH.

 

IP: 213.134.115.231 23 Maj, 12:33    HalvsläktingeN om Frågestund:

Undrar hur du tänker när du väljer dina outfits:)

svar: tänker inte så mycket egentligen. sätter bara ihop nåt. däremot när jag köper nya kläder brukar jag tänka typ hmmmm HUR kan jag använda den här? är den värd att få köpas av mig? eftersom jag är en fattig student rätt så jämt.


Hur ofta klipper du dig?

svar: känns som aldrig. två gånger i halvåret om ens det.


IP: 217.174.82.84 23 Maj, 00:12    Anonym om Frågestund:

vad är du mest rätt för?

svar: antar du menar rädd.
jag har väldigt svårt för att släppa in människor. alltså djupt inne i mig. jag har nästan aldrig haft en pojkvän, och detta betyder inte att jag aldrig har tyckt om någon för det har jag. är så himla kräsen bara. har hellre få asbra kompisar än många ytliga.


IP: 85.226.98.132 22 Maj, 21:27    Anonym om Frågestund:

när du började på kungshöga fick du ett busskort som gäller i hela östergötlan då?

trivs du i skolan och har du en bra klass? :)

svar: mitt busskort gäller i Mjölby Kommun. skitstörande eftersom det bara räcker till halva Linköping. funkar dygnet runt.

JAG ÄLSKAR MIN KLASS. jag älskar mig klass jättemycket.

 

IP: 81.228.185.186 22 Maj, 21:07    Anonym om Frågestund:

varför va du inte med på stars on stage det här året ?

svar: jag sökte och kom med, men ansåg att jag ville prioritera skolarbetet. förra året var fantastiskt på många sätt MEN det tog fett för mycket tid. onödig tid. allt var ganska ostrukturerat och vid flera tillfällen gick det timmar då jag satt och gjorde ingenting.
missade sju prov kommer jag ihåg.


IP: 81.233.32.125 22 Maj, 20:56    Moaa om Frågestund:

Hur är du som person?:)

svar: jag är FRAMÅT. inte rädd för att synas och höras. rolig tror jag. envis. ibland är det bra och ibland inte. har jag bestämt mig för en grej ska den bli av. vill kunna allt. vill va bäst i allt. får ofta höra att jag kan så mycket, och jag tror det hänger ihop med att jag aldrig ger upp. nästan. skiter i företagsekonomin dock.


johanna om Frågestund:

är du oskuld ?

svar: sry, för personligt.

 

IP: 194.236.215.42 22 Maj, 20:06    HIHIHI om Frågestund:

okeeeeeeeeeeej SNÄLLA svara! du säger att du älskar musik och att sjunga och så. kan du inte sjunga in nåt och visa? berätta lite om musiken också.

svar: jooo jag kan väl försöka. grejen är (hahaha) att jag är för feg för att lägga upp något eftersom jag inte vill ha dålig kritik - (SJUKLIGT höga krav på mig själv) det är därför jag nästan inte vågar sjunga inför folk. jag är rädd att de ska säga "men hon var ju inte så bra som blablabla sa".
det här är jättetöntigt! skall ändras.


IP: 85.226.98.132 22 Maj, 19:44    lovisa om Frågestund:

är det jobbigt att jag kollar på dig i skolan?

svar: förlåt om jag skrattar lite hahaha men jag fattade inte riktigt det där. vet nog inte ens vem du är så du kan fortsätta kolla.


IP: 217.211.59.187 22 Maj, 19:16    Anna om Frågestund:

Nämn tre bra och tre dåliga sidor du har:)

svar:
bra:
1. att jag är envis jo jag gillar det.
2. jag kan nästan inte vara dum mot en människa, förutom min bror typ. skuldiskänslor faller över mig som ett vattenfall då.
3. jag vågar vara jag.

dåligt:
1. har skyhöga krav på mig själv.
fast naaae, eller joo. kom på att jag kanske är bättre på att acceptera mig själv som jag är nu för tiden. får jag G på ett prov så är det liksom fine! även om tanken du suger ligger där och gnuggar sig i bakhuvudet. det är hemskt egentligen. 
2. dåligt tålamod. vill att saker ska ske NU! inte sen. när jag började köra bil t.ex. kunde jag bara inte fatta varför jag inte hittade dragläget i en backe. måste lära mig förstå att saker får ta tid.


IP: 217.174.82.84 22 Maj, 19:11    Anonym om Frågestund:

Vad är roten ur 121?

svar: 11, och det kunde jag faktiskt.
inte.

 

IP: 80.217.122.114 22 Maj, 18:48    maddut om Frågestund:

näääääääääär ska vi börja träffa varandra igen? så som det var föruuuuuuut

IP: 85.228.197.207 22 Maj, 18:46

svar: jag vet Madde. vi suger balle på det här. man säger att man inte ska tappa kontakten men det gör man alltid sen ändå. får ta tag i det.
vi satsar på summer 2011.

 

lisaa om Frågestund:

hur tror du att du att ditt liv kommer vara, som en världkänd artist senare i livet? ;)

svar: först och främst hoppas jag på att kunna bli nåt inom musik. känd eller inte spelar inte nån megaroll.
vad dåligt svar.

IP: 94.191.152.37 22 Maj, 16:28    Anonym om Frågestund:

Är du beroende av nåt

svar: lägga stämmor. skapa egna stämmor. jag MÅSTE.

 

IP: 217.174.82.84 22 Maj, 15:54    Anonym om Frågestund:

Favoritämne i skolan? Hatämne? Och VARFÖR?:)

svar: språk. gillar att skriva och har lätt för att lära mig glosor och grammatik.
jag hatar allt som har med ekonomi att göra. det är därför det är så kul att jag går just ekonomi. 


IP: 217.174.82.84 22 Maj, 14:10    almaaa om Frågestund:

Ditt/Din bästa

minne?

vän?
sommar?
tv-serie

Hihi. Pusss

IP: 81.228.187.32

svar:

den första är jättesvår. har många bästa minnen. ett är farfars begravning. inte för att han inte längre fanns hos mig utan själva dagen. allt var så fint.

har många bästa vänner, men i toppen ligger min kusin Jouline.

när jag konfirmerades får det nog bli. mådde så bra och fick så fina vänner.

Pip Larssons! det var den första serien jag såg i mitt liv och den är mysig.

 

Kommentera inlägget här :