Finally

nu är boken äntligen, efter alla dessa dagar utav lidande, utläst.

...........................................................................................

det värsta är egentligen att jag vet att jag bara kommer få redovisa boken i typ tre minuter eller nåt. känns som om jag har läst den till ingen nytta. jag VILL gnälla och förklara i hundra år för Klein hur dålig den här boken var och hur mycket tid jag lagt ner för att verkligen LÄSA UT DEN den här gången. men det kommer jag givetvis inte att få göra.

nu lägger jag detta bakom mig SÅ jag LOVAR jag ska INTE prata mer om det.

ska jag säga en till grej som suger?
att jag måste vara i skolan klockan åtta i morgon fastän jag inte börjar förrän halv elva. bara för att ta närvaron. min lärare har inget hjärta.  



Kommentera inlägget här :