Dagens önskan

slänger in en dagens önskan som jag kom på nu när jag sitter här och kollar bloggar:

att passa i uppsatt hår. PASSA I BULLE! om jag sätter upp mitt hår i en bulle ser det ut som jag har satt upp mitt hår i en svamp. Jenny sa så till mig en gång. sitter kvar.
jag provar ibland, att sätta upp en knut innan skolan eller så, men aldrig har jag lyckats.

enda gångerna det ser acceptabelt ut är när jag är hemma t.ex. en fredagskväll med myskläder på kroppen och osminkat ansikte. då ba äsch jag sätter upp mitt hår! jag orkar inte. OCH DÅ BLIR DET HELT OKEJ FINT HELT PLÖTSLIGT. DET ÄR TYPISKT! då vill jag att det ska vara skola.



sen skulle jag gärna vilja ha ett sommarjobb också. alltså vad ska jag GÖRA det här sommarlovet? alla mina kompisar har jobb. finns liksom ingen som sitter i samma båt som jag.

Kommentera inlägget här :