Utkast: Mars 30, 2011

jag ska snart sova. sover mycket bättre nu det är så skööööööööööööööönt. fasar inte att krypa till sängs som jag gjorde förr likzom.

idag var det fantastiskt väder ute. ville aldrig in. GICK till skolan och TILL bussen, frivilligt, fastän man ofta får dåliga platser då. när träningen slutade var det fortfarande varmt, och ljust.

nåt jag är bäst på är att lägga saker överallt. jag har MINST, i alla fall tre saker i varje rum i det här huset som är mina. sprider typ ut revir. vill bli bättre på detta för ofta blir det så att jag inte vet i vilket rum mina nycklar ligger t.ex. och då måste man gå igenom hela huset som iblaaand leder till att man missar bussen på mornarna.
bryr nån sig?

kolla här då vilka töntar som ringde till varandra igår och bestämde Dagens Outfit:



Kommentera inlägget här :