Utkast: Mars 27, 2011

konstg sak idag 1: varför var det punka på min cykel? om idioten/idioterna som stal och misshandlade min förra cykel OCH min förr förra cykel är de skyldiga blir det att sätta taggtråd runt hela huset. asså.
jag kommer bli så arg.

konstig sak idag 2: hittar inte min favvo bh fast jag vet vart jag har lagt den.

konstig sak tre: HAHA det trodde ni inte, att det skulle finnas tre konstiga saker. det här är faktiskt jättekonstigt:

jag har ett svagt minne av att jag gick i sömnen inatt. FAST det kan ha varit en dröm också. jag vet inte! kan inte avgöra.

ska ägna all min tid åt soffhäng nu. det går inte lägga upp bilder förresten :(

DÄR KOM KONSTIG SAK FYRA: det är ett konstigt virus på min dator. hjälp?  

okej måste nog säga en SANN SAK nummer 1 också: min blogg suger arslepadda, men snart blir det bra igen.

Kommentarer :

#1: snorre

K.c0m

skriven

Kommentera inlägget här :