Utkast: Mars 24, 2011

var nyss ute på en liten promenad. blev tvungen att vara hemma till kvart i fem eftersom jag skulle öva sång med mamma då.

och så slog det mig hur beroende mänskligheten är utav klockan. tiden.
(sa ju att nästa inlägg skulle ha en poäng). men eller hur, vad skulle man göra utan tid?

kommer ihåg att jag drömde en gång att alla klockor i hela världen hade försvunnit, och att det blev jätteproblematiskt att veta när jag skulle gå till franskan.

man vet på ett ungefär hur lång tid varje sak man ska göra kommer ta. jag vet hur lång tid jag måste gå upp innan skolan börjar, hur lång tid det tar att äta och byta om inför träning, vet när ett mjölkpaket går ut om jag tittar på förpackningen bla bla.

BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

vem kom ens PÅ tiden. finns ju ingen tid egentligen allt står lika stilla som en fastklistrad staty.

man kanske ska skriva vanliga inlägg istället. det här blev ingen klokare av.














Kommentera inlägget här :