Utkast: Mars 22, 2011

hej har en asdålig dag. tänker givetvis berätta om den!

vi hade inget kaffe hemma i morse, och jag köpte inget kaffe i skolan heller - huvudvärk och extrem trötthet. läskigt att min kropp påverkas så starkt vid brist på koffein. här och nu meddelar jag att jag nog är kaffeberoende. 

på engelskan hade vi oförberett prov och det var nog något av det svåraste jag gjort tror jag. skyller på min dåliga dag. jag ville typ börja gråta när jag satt där. tänkte flera gånger "ska jag springa härifrån?". sådär drastiskt och vågat som de gör i filmer. 

min matte c kurs kommer att strykas, och om jag väljer den andra mattegruppen krockar det med musiken.
nu måste jag tänka hela dagen hur jag ska lösa det här! 

har massor träningvärk i muskler jag inte visste fanns, från idrotten. som glasyret på tårtan har jag mensvärk och en miljon franska att göra. 



  




 

Kommentera inlägget här :