Lördag















först körde jag bil, sen handlade vi obeskrivliga mängder mat och godis och sen gick vi hem och lagade den obeskrivliga mängden av mat och smaskade på det obeskrivligt mättande godiset. typ bara pratade hejdlöst och rätt länge därefter. bland annat om bakterier och dåliga blondinskämt.

det är lite lite text häri! idag kan jag inte skriva så mycket. ska renovera hus och ikväll vill jag inte sitta hemma.

CUPMATCH IMORN! det känns alltid så tråkigt att skriva om fotboll. skulle lätt kunna skriva en hel jäkla utvärderingsbibel om varje match men det väljer jag såklart att inte göra. chillaaaaaaaaaa.

och inatt då. vaknade av att min gamla mobil sattes på av sig självt och den har liksom varit urladdad i flera månader? ÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄH läskopäsko. slet ut batteriet.


Kommentera inlägget här :