Torsdag

jag är så sur just nu. min dator har något apvirus. SÅ ATT NÄÄÄÄJ TYVÄRR DET FANTASTISKA INLÄGGET JAG NYSS SKREV OCH SOM RADERADES UTAN MENING får ni inte läsa helvete att jag skriver om det.
vill inte ens blogga idag. Linn sa att hon hade läst ett superintressant inlägg i min blogg och jag ville såklart veta vilket och frågade VAD VAR DET VAD VAR DET? hon tänkte en stund och så kom hon på att det inte ens var i min blogg det superintressanta inlägget fanns.
det kanske är något jag ska försöka bli bättre på, att skriva saker man vill läsa om. nästa inlägg jag skriver ska ha en poäng. lovar!
funderar annars på hur man kan få den här låten att bli fin:
Lotta Engberg – Aldrig ska jag sluta älska dig
ska sjunga den på bröllop. jag hatar den och kan inte riktigt förstå varför man väljer att ha med en sådan skitlåt när man ska gifta sig.

Kommentera inlägget här :