Saker som gör att man känner sig glad:

- att lämna in ett prov och gå ut ur klassrummet

- gå på asfalt     

- promenera med musik

- fika

- mina sånglektioner med Linnea. hon gör så att jag inte känner mig nervös. GULDMÄNNISKA

- dricka kaffe på morgonen

- sms från mamma. idag skrev hon "idag blir det våfflor"

- dansa till hög musik

- laga mat som blir god

- när man får andra att skratta

- se på en serie

- choklad

- torsdagar inget plugg då

- kompisar

- när man känner att man har gjort bra ifrån sig på träningen

- ATT NI LÄSER MIN BLOGG

:D:D:D:D

- nyklippt hår 

jag ska klippa mig igen! är ju så feggopeggo jämt bara. tänker nu SKA jag klippa av en bra bit så blir det bara fem cm. 





 

Kommentarer :

#1: Totte

Jag har ju sagt att du inte ska klippa håret, människa. Ner till fötterna med det!

skriven

Kommentera inlägget här :