Romme









nu you folks har jag sovit i 16 timmar. brukar sova 6.

gick upp kvart över fem igår, gjorde mat och åkte till bussen. åkte den i fyra timmar och sen blev det att dra på sig skidorna! YES. here we go!

på något sätt blev jag den som fick ta hand om Hedda. hon hade aldrig åkt förut. det förklarar varför hon ramlade i både knappliften och ankarliften samt fick en ankarlift flygandes i huvudet. vi får inte heller glömma att hon trillade genomsnittligt 100 gånger under dagen och att det tog typ en timme att åka ner för EN backe.

gjorde ingeeeet. fick med mig ett antal skrattminnen hem! 

sen var det snowboardkillen! som förstörde mitt liv för en stund. när vi skulle hoppa av sittliften låg han där en cm framför mig och jag hade ingen som helst chans att åka förbi honom så jag åkte på honom. fick då hans vassa bräda ingnuggad i min vänstra vad.

klockan är halv ett nu och jag fick nyss reda på att mamma och pappa ska åka till Värmland i ett par dagar. vet att man inte ska skriva sånt men kommer att ha försäkring här hemma så det är lugnt.

Kommentera inlägget här :