Måste få ut mina känslor






jag och Vincent var så ARGA på varandra igår kväll. nu ska jag berätta.

jag hade gått och lagt mig men inte somnat ännu. då kom Vincent och började spela på sin elgitarr. jag sa till honom direkt att sluta för jag skulle ju sova för i hela friden. "meeen bara fem minuter!?!?!" höll han på att fråga ungefär tio gånger då. jag sa NEJ jag ska sova NU.

då började han pladdra någonting om att JAG ALLTID hade musik på när han skulle sova i typ...sexan? man tar inte upp 100 år gamla händelser och använder dem som försvar. han sa att jag var dum också.
MEN KLOCKAN VAR HALV TOLV, och då spelar man inte elgitarr bara sådär. 
tror aldrig jag har varit så sur och det har inte gått över än! han ska absolut inte ha någon WOOOPS nu höll jag på att skriva vad jag skulle göra för mat ikväll och det kan jag inte eftersom alla halv-åtta-hos-mig-medlemmar läser min blogg...
han ska inte få någon mat ikväll.

Kommentera inlägget här :